Brand in woning Hessenweg

ACHTERVELD – In korte tijd was er wederom brand in een woning aan de Hessenweg. Op eerste kerstdag omstreeks 21.40 uur moest de brandweer uitrukken naar aanleiding van een melding.

De situatie was snel onder controle. Een elektrische deken bleek de oorzaak van een flinke rookontwikkeling in een kamer. Vanuit Amersfoort werd hulp ingeroepen; de brandweer uit Amersfoort beschikt over een ventilator om de woning te beluchten zodat het weer veilig was de woning te betreden.
Voor zover bekend was de schade dus beperkt en waren er geen personen betrokken bij de brand.